خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

کلنیک صنعت بسیج همه صنایع لرستان را عارضه یابی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۸۸۳

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در بسیج استان کلینیک صنعت در حال فعالیت است و در این کلینیک تیمی از افراد متخصص در صنایع و اساتید دانشگاه‌ها حضور دارند و این کلینیک تاکنون کل صنایع استان را عارضه‌یابی کرده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ امین الله صارمیان در جلسه بررسی راهکارهای همکاری مشترک با اعضای هیئت رئیسه پارک علم و فناوری لرستان برای تحقق شعار سال اظهار داشت: بسیج استان لرستان دارای ۲۲۴ پایگاه در سطح ادارات استان و در مجموع حدود دو هزار پایگاه است که در حوزه‌های مختلف از جمله بسیج مهندسین، بسیج جامعه پزشکی و غیره در حال فعالیت است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: این تیم مشکلات صنعت استان را می‌داند و بسیج آمادگی دارد جهت تحقق شعار سال ظرفیت‌های خود را در اختیار پارک علم و فناوری لرستان قرار دهد.

رئیس پارک علم و فناوری گفت: با توجه به شبکه گسترده‌ای که بسیج در تمام استان دارد می‌توان از این ظرفیت در جهت فرهنگ‌سازی گفتمان علم و فناوری بهره گرفت.

فرهاد نامداری افزود: این پارک آمادگی دارد ظرفیت‌های علمی و فناوری موجود در واحدهای فناور مستقر در پارک و مراکز رشد را در راستای حل مشکلات و معضلات صنایع و ادارات استان به کار برد.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های موجود در بسیج و ظرفیت‌های علمی و فناوری موجود در پارک فناوری و مراکز رشد و با توجه به نگاه جهادی و بسیجی که در طرفین وجود دارد، بتوان گام‌های مؤثری در توسعه فناوری در استان برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز