خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

اجرای پروژه آزادراه " خرم‌آباد‌ - اراک " نقش موثری در توسعه پایدار لرستان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۵۳

استاندار لرستان، پروژه آزادراه " خرم‌آباد‌– اراک " را یکی از عوامل مهم و زیربنایی در راستای توسعه و شکوفایی اقتصاد استان و کشور دانست.

استاندار لرستان، پروژه آزادراه «خرم‌آباد‌– اراک» را یکی از عوامل مهم و زیربنایی در راستای توسعه و شکوفایی اقتصاد استان و کشور دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس «هوشنگ بازوند» در جریان بازدید از محل اجرای قطعات ۳ و ۴ این آزادراه افزود: آزادراه «اراک - خرم‌آباد» به عنوان بخشی از محور ارتباطی و مهم جنوب به شمال، علاوه بر روان‌سازی ترافیک و تامین سلامت و ایمنی، موجب رشد و رونق اقتصاد کشور و استان‌های منطقه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه راه یکی از نیازهای اصلی توسعه پایدار است، اظهار کرد: احداثو توسعه آزادراه‌ها در استان لرستان، عامل بروز تحولی چشمگیر و اساسی در حوزه حمل و نقل و توسعه همه‌جانبه استان می‌شود.

بازوند ضمن قدردانی از حضور و مشارکت فعال قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ و زیربنایی در لرستان، گفت: احداثآزادراه خرم آباد‌– اراک از جمله فعالیت‌های ارزشمند قرارگاه خاتم در عرصه عمران و آبادانی استان لرستان است که نقش مهمی در رفع کمبود‌ها و ضعف‌های زیرساختی استان در مسیر توسعه همه‌جانبه و پایدار دارد.

نماینده عالی دولت در لرستان افزود: در همین ارتباط، استانداری و مجموعه دستگاه‌های اجرایی لرستان، به منظور فراهم کردن شرایط مناسب فعالیت قرارگاه در حوزه‌های مختلف عمرانی استان، آماده هرگونه همکاری هستند.

در جریان این بازدید که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان انجام شد، مسوولان و عوامل اجرایی قطعات ۳ و ۴ آزادراه خرم‌آباد‌– اراک، گزارشی از روند فعالیت‌ها و برنامه‌های مرتبط با اجرای این پروژه را ارائه کردند.

استاندار لرستان نیز ضمن بررسی روند اجرای این پروژه، بر همکاری کامل دستگاه‌های اجرایی استان در راستای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی آن، تاکید کرد.

آزادراه خرم‌آباد‌– اراک به طول ۱۳۴ کیلومتر از سه‌راهی شازند در استان اراک آغاز و در پلیس راه تجره در حوالی شهر خرم‌آباد خاتمه می‌یابد.

عملیات احداثاین پروژه در ۴ قطعه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به عنوان مجری طرح در حال انجام است. بهره‌برداری از این آزادراه موجب کاهش ۹۰ دقیقه‌ای زمان تردد مسیر خرم‌آباد‌– اراک می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز