خبرگزاری کار ایران

بازدید نمایندگان مجلس از بزرگترین پروژه ملی پایتخت

جمعی از نمایندگان مجلس در بازید از بزرگترین مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی مگاپارس بر لزوم حمایت دولت از کارآفرینان و سرمایه گذاران تاکید کردند.

به گزارش ایلنا،  رئیس کمیسیون عمران مجلس در این بازدید از آمادگی کمیسیون متبوعش برای بررسی مشکلات احتمالی پروژه ملی مگاپارس خبر داد و گفت: حضور بخش خصوصی در تکمیل و ایجاد پروژه های عمرانی بزرگ باید مورد حمایت دولت قرار بگیرد چرا که افتتاح این پروژه ها می تواند بسیاری از نیازهای مردم را رفع کند.

وی با تاکید بر اینکه باید با حمایت از بخش خصوصی مانع فرار سرمایه از کشور شد افزود: حمایت مجلس از بخش خصوصی در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نیز در این بازدید با بیان اینکه دریافت جایزه جهانی انرژی از سوی مگاپارس نشان از توجه این پروژه به مسائل زیست محیطی است، گفت: این پروژه با حضور بخش خصوصی و با استفاده از توان مالی آن توانسته توفیقات خوبی به دست بیاورد.

اسدالله قره خانی با بیان اینکه مجلس از پروژه های ملی همانند مگاپارس و همچنین حضور بخش خصوصی حمایت می کند افزود: حضور بخش خصوصی در پروژه های ملی جای تقدیر داشته و باید به سایر فعالیت ها نیز تصری یابد.

کیان پورعضو کمیسیون عمران مجلس نیز با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های ملی استفاده کرد، گفت: مجلس آماده حمایت از بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف اقتصاد ملی است

وی با بیان اینکه رمز پیشرفت و رشد اقتصادی کشور در گرو حضور پررنگ تر بخش خصوصی است، گفت: استفاده از منابع بخش خصوصی به طور حتم می تواند موتور اقتصاد کشور را به حرکت در آورد.

کد خبر : ۴۳۷۸۷۴