خبرگزاری کار ایران

​طی چهارماه اول سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت بیش از هزار و ٧٠٠ فقره تسهیلات مسکن حمایتی به اقشار ویژه توسط بانک صادرات ایران

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۵۶۴

بانک صادرات ایران در ٤ ماه اول سال ٩٩ به هزار و ٧٢٦ نفر از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، هزار و ٦٢٨ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی مسکن اقشار ویژه پرداخت کرد.

بانک صادرات ایران در ٤ ماه اول سال ٩٩ به هزار و ٧٢٦ نفر از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، هزار و ٦٢٨  میلیارد ریال تسهیلات حمایتی مسکن اقشار ویژه پرداخت کرد.

به گزارش ایلنا، این بانک به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی و پاسداشت ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا در چهار ماه اول سال جاری با پرداخت هزار و ٧٢٦ فقره تسهیلات حمایتی مسکن اقشار ویژه، هزار و ٦٢٨  میلیارد ریال به این امر اختصاص داد.

همچنین تسهیلات حمایتی پرداخت شده بانک صادرات ایران به اقشار ویژه از ابتدای سال ٩٨ بالغ بر ٢٤ هزار و ٤٢٨ فقره به ارزش بیش از ١٨ هزار و ٥٣١ میلیارد ریال بوده است.

بانک صادرات ایران همچنین طی چهار ماه اول سال ٩٩، بالغ بر هزار و ٧٤ میلیارد ریال برای احداث حمام روستایی و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تسهیلات حمایتی پرداخت کرده که رقم این تسهیلات از ابتدای سال ٩٨ تا پایان تیرماه سال جاری در این دو بخش چهار هزار و ٨٢٢ میلیارد ریال بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز