خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

بانک سینا حامی اشتغال و تشکیل خانواده

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۷۰۱

بانک سینا را می‌توان بانک حامی اشتغال و تشکیل خانواده دانست که با اشتغالزایی در کنار پرداخت وام ازدواج، یاری‌رسان خانواده‌های ایرانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اطلاعات مربوط به وام ازدواج پرداخت شده توسط نظام بانکی نشان می‌دهد که بانک سینا، سهم به سزایی در تامین این بخش از هزینه‌های ضروری خانوار دارد.

وام ازدواج یکی از ابزارهای مهم برای تسهیل ازدواج جوانان است. مبلغ و میزان این وام نیز طی سالیان اخیر از رشد مناسبی برخودار بوده است و نظام بانکی نیز علی‌رغم تحمل فشار مالی، در پرداخت این تسهیلات، کوشا بوده است.

بانک سینا از جمله بانک‌های پیشرو در پرداخت وام ازدواج است. این بانک در کنار انجام مسئولیت‌های بانکی، پرداخت آسان و سریع وام ازدواج را بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود قلمداد کرده و آن را در راستای بسط و گسترش سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) و فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج جوانان می‌داند.

بر اساس این گزارش، تسهیلات پرداختی بانک سینا برای حمایت از جوانان، ازدواج و تشکیل خانواده از مرز 2 هزار و 200 میلیارد ریال گذشته است.

بانک سینا تاکنون بیش از 14 هزار فقره از این تسهیلات بالغ بر 2 هزار و 200 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.

همچنین لازم به ذکر است، این بانک در سال گذشته نیز با پرداخت بیش از 1655 میلیارد ریال، زمینه ازدواج 12 هزار و 912 نفر را فراهم کرده است. همچنین این بانک در 4 ماهه نخست سال جاری تعداد 1797 فقره تسهیلات به مبلغ 566 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.  

اقدامات بانک سینا در پرداخت به موقع تسهیلات بانکی نقش بسزایی در کاهش صف متقاضیان وام ازدواج داشته است. این میزان از پرداخت وام ازدواج از سوی بانک سینا در حالی است این بانک با پرداخت تسهیلات قابل توجه به بخش‌های تولید و عمرانی کشور، که به اجرای طرح‌های عمرانی و صنعتی گوناگون منجر شده، نقش قابل توجهی در اشتغالزایی برای جوانان داشته است. در واقع، پرداخت آسان و به موقع وام ازدواج در کنار اشتغالزایی برای جوانان را دو بال ضروری برای حمایت از جوانان و تشکیل خانوده است.

از این رو می‌توان بانک سینا را بانک حامی اشتغال و تشکیل خانواده دانست که با اشتغالزایی در کنار پرداخت وام ازدواج، یاری‌رسان خانواده‌های ایرانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز