خبرگزاری کار ایران

بیست و سومین شماره فصلنامه علمی- پژوهشی «اقتصاد و مدیریت شهری» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۶۰۵

فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری دارای درجه علمی- پژوهشی، از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و در پایگاه‌ استنادی بین‌المللی ISC، پایگاه‌‌های تخصصی بین‌المللی Econbiz و نیز پایگاه‌های استنادی سراسری ISC،SID ،CIVILICA, RICeST، Magiran، Noormags و Ensani نمایه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، بیست و سومین شماره پیاپی فصلنامه علمی- پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری منتشر شد.

در فصلنامه تابستان 1397 این فصلنامه، می خوانید؛

1-ارزیابی ارزش منطقی برنامه‌های جامع توسعه شهری تهران
2-ارزیابی الگوی علّی معیارهای مؤثر بر رقابت‌پذیری شهری با رویکرد دیمتل فازی
3-استخراج و تحلیل ریسک بازدهی صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات (براساس روش ارزش در معرض ریسک مبتنی بر رهیافت مارکوف)
4-بررسی تأثیر گسترش مراکز آموزش عالی بر کاربری‌ فضاهای پیرامون آن در کلان‎شهر تبریز
5-بهره‎وری سازمانی با نگه‎داشت استعدادهای نیروی انسانی: ارائه الگو (مورد مطالعه: شرکت ملی گاز ایران)
6-تعیین ساختار بهینه پایه‌های درآمدی شهرداری تهران براساس ریسک و بازدهی
7-مقاوم‌سازی اقتصاد شهری از طریق دستیابی به جمعیت کارای شهری
8- نقش فضاهای عمومی در تحقق شکوفایی شهری و توسعه پایدار

فصلنامه علمی- پژوهشی «اقتصاد و مدیریت شهری» به صاحب امتیازی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران (حائز رتبه انجمن علمی برتر گروه علوم انسانی کشور در 4 سال پیاپی، 93، 94، 95 و 96)، مدیر مسئولی دکتر سیدمحسن طباطبایی مزدآبادی و سردبیری دکتر مهدی صادقی شاهدانی با هدف اشاعه و گسترش دانش اقتصاد و مدیریت شهری، انتشار یافته‌ها و نظریات جدید در این حوزه، نشر پژوهش‌های حوزه مرتبط و فراهم آوردن زمینه تبادل آرا در مسائل وابسته به اقتصاد و مدیریت شهری، تاکنون در 23 شماره پیاپی منتشر شده است.

فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری دارای درجه علمی- پژوهشی، از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و در پایگاه‌ استنادی بین‌المللی ISC، پایگاه‌‌های تخصصی بین‌المللی Econbiz و نیز پایگاه‌های استنادی سراسری ISC،SID ،CIVILICA, RICeST، Magiran، Noormags و Ensani نمایه می‌شود. همچنین پایگاه تخصصی Econlit وابسته به انجمن علمی اقتصاد آمریکا نیز که یکی از معتبرترین انجمن‌های اقتصادی بین‌المللی است، در شماره ژوئن سال ۲۰۱۵، ۱۲ مجله معتبر دنیا را معرفی کرد که فصلنامه علمی-پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری نیز در میان آنها قرار داشت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به آدرس www.iuea.ir یا www.iueam.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز