خبرگزاری کار ایران

بانک پارسیان در صدر بانک های حامی مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۹۳۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد‌ در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع معوقات بانکی این استان با اشاره به مصارف 5900 میلیارد تومانی شبکه بانکی کشوردر این استان گفت: بانک پارسیان و سه بانک صنعت و معدن، کشاورزی و ملی، بیشترین تسهیلات و منابع را در این استان محروم به کار گرفته اند.

به گزارش ایلنا، احمدی با اشاره به منابع ۴۸ هزار میلیارد ریالی استان، ادامه داد: بانک‌های استان بیش از این منابع یعنی افزون بر ۵۹ هزار میلیارد ریال در بخش تولید و اشتغال مصارف داشته‌اند و چهار بانک پارسیان، صنعت و معدن، کشاورزی و ملی بیشترین منابع پرداختی را برای حمایت از تولید و رفع محرومیت های مالی پرداخت کرده و بیش از منابع خود در این استان، برای رفع کمک به تولید و فعالان اقتصادی، مصارف داشته اند.

احمدی به اجرای همه مصوبات کارگروه ستاد تسهیل در مرکز استان و در همه شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در راستای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی بیش از همیشه پای کار بیایند.

احمدی همچنین بر تلاش صاحبان واحد‌های تولیدی نسبت به پرداخت معوقات  بانکی تاکید کرد و گفت: ۲۴ بانک در استان فعال هستند که باید خود را برای حمایت از تولید و اشتغال براساس دستورالعمل‌ها تجهیز کنند و واحدهای اقتصادی نیز باید تلاش کنند که برای تجهیز منابع بانک ها، معوقات خود را پرداخت نمایند و از بانک ها حمایت کنند.

در این نشست مشکلات ۶ واحد تولیدی و اشتغال‌زا بررسی  وتصمیماتی برای برون رفت از مشکلات آنها گرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز