خبرگزاری کار ایران

جشنواره بزرگ قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران آغاز شد

کد خبر : ۵۹۶۹۹۴

سی و دومین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران با اعلام جوایز بزرگ این دوره آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه ، 58 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی 1000 میلیون ریالی، 158 فقره کمک هزینه خرید خودرو 200 میلیون ریالی، 258 فقره جایزه نقدی 50 میلیون ریالی و 358 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی 5 میلیون ریالی جوایز بزرگ این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران است.

بر اساس این گزارش، تمامی خیر اندیشان، هموطنان و مشتریان گرامی برای مشارکت در امر نیک قرض الحسنه و بهره مندی از جوایز ارزنده این دوره از قرعه کشی فرصت دارند تا پایان اسفند ماه سال 1396 نسبت به افتتاح حساب یا تکمیل موجودی اقدام کنند.

در قرعه کشی بابت هر 50 هزار ریال در هر روز، یک امتیاز برای سپرده گذاران منظور می شود.

ضمناً شرکت در قرعه کشی جوایز قرض الحسنه پس انداز منوط به حفظ حداقل موجودی 500 هزار ریال طی 90 روز متوالی از تاریخ 96.1.1 تا پایان وقت اداری 97.3.27 و یا 90 روز پس از آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی ، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی در روز برگزاری قرعه کشی و دارا بودن حساب های با کد ملی معتبر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز