خبرگزاری کار ایران

موفقیت بانک شهر در حمایت از مدیریت شهرها و اجرای پروژه‌های عمرانی

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۴۳۱

شهردار کرج با اشاره به حمایت‌های بانک شهر از پروژه‌های مختلف در سطح شهرهای مختلف کشور گفت : نقش این بانک در پیشرفت پروژه های بزرگ عمرانی کرج بی بدیل بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، اصغر نصیری با بیان این‌که اقتصاد شهری و شهرداری‌ها متاثر از اقتصاد کلان کشور است، گفت: "شرایط اقتصاد شهری" یکی از مؤلفه های اصلی توسعه پایدار، به ویژه در کلانشهری مانند کرج است که تا کنون فاقد زیرساخت های لازم بوده و توسعه در آن چندان موزون نبوده است.

وی، یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری کرج در مقطع فعلی را کسب درآمدهای پایدار دانست و با بیان اینکه تحقق این مهم نیازمند تعریف فرآیندی خاص است، افزود: بی شک تحقق این مهم در کوتاه مدت وجود ندارد.

نصیری در ادامه با اشاره به حمایت های بانک شهر از مدیریت شهری کلان شهرها و نقش بی بدیل این بانک در کمک به پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر کرج،گفت: رویکرد این بانک از ابتدای تاسیس، کمک به مدیریت شهرها و ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان بوده که تا کنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: نقشی که بانک شهر طی سال های اخیر  با مدیریتی آگاه به مسائل و اقتصاد شهری و نیز مجموعه وظایف سنگین مدیریت شهری در توسعه پروژه های کلانشهرها ایفا کرده و می کند، نقشی پررنگ و سازنده بوده است.

به گفته شهردار کرج، اجرای بزرگ ترین پروژه های کرج از جمله بزرگراه شمالی و چند پروژه دیگر با پشتوانه بانک شهر نه تنها دچار وقفه نشد بلکه با سرعت مطلوب نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز