خبرگزاری کار ایران

اهم اخبار و فعالیت های بانک کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۵۱۸

شعب بانک کشاورزی در استان زنجان طی9 ماهه سال جاری 5752 هزاردلار امریکا برای متقاضیان زیربخش های کشاورزی حواله ارزی صادر کردند .

* مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال 1396 تا پایان آذر ماه با صدور 373 فقره ضمانتنامه به مبلغ 150 میلیارد ریال ، رتبه نخست را در بین مدیریت های بانک کشاورزی در سطح کشور کسب کرد.

 مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد این تعداد ضمانتنامه صادره از مجموع 685 فقره سهمیه ابلاغی استان بوده و این مدیریت با تحقق 54.5 درصدی صدور ضمانتنامه رتبه اول را در بین کلیه مدیریت های کشور تا پایان آذر ماه 96 کسب کرده است.

 

* شعب بانک کشاورزی در استان زنجان طی9 ماهه سال جاری 5752 هزاردلار امریکا برای متقاضیان زیربخش های کشاورزی  حواله ارزی صادر کردند .

مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان زنجان  این میزان حواله صادره تاپایان آذرماه سال جاری 153درصد از برنامه تعهدی ماهانه و115درصد از کل برنامه تعهدی استان تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل 343 درصد رشد را نشان می دهد .

 

* مدیریت استان تهران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی در مقطع زمانی  ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه  از محل اعتبارات قرض الحسنه  موفق به کسب رتبه نخست دربین  تمام مدیریت های کشور شد .

شعب بانک کشاورزی استان تهران با پرداخت تعداد 80   فقره تسهیلات به مبلغ  16 میلیارد ریال به معرفی شدگان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از  محل اعتبار ابلاغی  نقش موثر بانک کشاورزی را در حمایت از اشتغالزایی اقشار آسیب پذیر و کم در آمد استان تهران به بهترین شکل ایفا کردند 

* با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی واحد سردخانه دو مداره با ظرفیت 10 هزار تن در شهرستان شهرضا به بهره برداری رسید.

 برای اجرایی شدن این طرح تسهیلاتی به مبلغ 65 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 12 نفر به طور مستقیم فراهم شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز