خبرگزاری کار ایران

دعوت از سرمایه گذاران خارجی برای استفاده از خدمات ارزی بانک ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۰۰۵

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از سرمایه گذاران خارجی و فعالان اقتصادی خواست از ظرفیت های این بانک برای سرمایه گذاری و نقل و انتقال منابع مالی به داخل کشور استفاده کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، غلامرضا پناهی که به عنوان عضوی از پانل «نمایندگان مراکز مالی و بانکی ایران» در نشست معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران حضور داشت، با بیان این که بانک ملی ایران توانسته در پسابرجام به خوبی شعب خارجی خود را فعال کند، گفت: هم اکنون شعب بانک ملی ایران در عراق آمادگی دارند نسبت به دریافت وجوه حاصل از صادرات به داخل ایران مشارکت کنند.

وی افزود: شعب بانک در عراق می توانند نسبت به ارائه انواع خدمات بانکی از جمله صدور اعتبارات اسنادی و صدور ضمانتنامه  اقدام کنند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که مشابه همین امکانات در کشور افغانستان نیز وجود دارد، اظهار کرد: به شرط این که سرمایه گذار، مشتری «آرین بانک» باشد و یا این که منابع را از طریق سیستم بانکی افغانستان به این بانک ارائه کند، می تواند از همه خدمات نقل و انتقال وجوه در این بانک که نیمی از آن متعلق به بانک ملی ایران است بهره ببرد.

وی با اشاره به فعالیت چشمگیر شعب بانک ملی ایران در هامبورگ و پاریس، خاطرنشان کرد: همه خدمات شعب بانکی بین المللی و نیز Trade Finance و سایر روش های تامین مالی در شعب اروپایی نیز ارائه می شود.

پناهی همچنین برای مذاکره با سرمایه گذاران خارجی و فعالان اقتصادی مستقر در خارج از ایران جهت استفاده از منابع آنها به منظور تامین مالی طرح های داخلی اعلام آمادگی کرد.

نشست معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران، دیروز و امروز با حضور جمعی از فعالان اقتصادی داخلی و خارجی و نیز نمایندگان نهادهای اقتصادی دولتی و بخش خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز