خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پتروشیمی اروند:

استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران برای تقویت توان مالی کارکنان شرکت

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۸۷۵

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر دو روزه به استان خوزستان با قاسمیان عزیزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند دیدار و برای توسعه سطح تعاملات بانکی به منظور استفاده کارکنان این شرکت از خدمات قرض الحسنه بانک گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این نشست، قاسمیان ضمن معرفی محصولات شرکت بیان داشت: شرکت پتروشیمی اروند تنها تولید کننده EPVC در ایران و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان زنجیره کامل PVC در دنیا می باشد که ضمن توجه کامل به حفظ محیط زیست، ارتقاء مستمر کیفی محصولات و توسعه سطح اقتصادی در زمینه صنایع پتروشیمی را در نظر دارد.

وی افزود: این شرکت در راستای خود کفایی و توسعه صنعتی با هدف تامین مواد اولیه صنایع پایین دستی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی در سایت ۳ منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و در زمینی به مساحت ۱۰۸ هکتار احداث شده است.

قاسمیان با اشاره به نقش موثر استفاده از خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران در رفع مایحتاج ضروری و افزایش انگیزه و بهره وری نیروی کار اظهارداشت: شرکت پتروشیمی اروند چندین سال است که با همکاری این بانک به کارکنان خود تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند تا با برطرف کردن دغدغه های مالی همکاران بتوانیم روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه محصولات باشیم.

در ادامه، حسن تلیکانی نیز با اشاره به گام های برداشته شده در عرصه مسئولیت های اجتماعی توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: تا کنون بالغ بر ۹۰ درصد منابع قرض الحسنه جذب شده را به پرداخت وام های قرض الحسنه در حوزه های اشتغال، کارآفرینی، معیشت، ازدواج جوانان، بهداشت و درمان و همچنین حمایت از مددجویان سازمان های حمایتی اختصاص داده ایم.

وی افزود: توجه به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و اولویت های ابلاغی رییس جمهور به وزیر اقتصاد در دستور کار این بانک قرار دارد و در این راستا تمامی توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به کارکنان بنگاه های تولیدی و اقتصادی با هدف ارتقاء معیشت و رفع مایحتاج ضروری این اقشار زحمت کش به کار خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز