خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

طرح های «انگیزش و تداوم مهر» مشتریان را به تعامل بیشتر تشویق می کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۸۵

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان همدان گفت: طرح های تداوم و انگیزش مهر در راستای برنامه های مشتری محور، بانک قرض الحسنه مهر ایران تدوین و اجرا می شود که امیدواریم با استقبال مشتریان بتوانیم در تحقق توانمندسازی اقشار مختلف جامعه گام مثبتی برداریم.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر اکبری در بازدید از دوایر ستادی مدیریت شعب استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی ماه های گذشته بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با همکاری تمامی کارکنان صف و ستاد عملکرد مطلوبی در زمینه ارائه خدمات به هموطنان داشته است به نحوی که استقبال از سبد محصولات بانک موجب شده است تا در ۷ ماه گذشته نسبت به پایان سال ۹۵ بالغ بر ۴۰ درصد افزایش منابع داشته باشیم.

وی توجه به جذب سپرده های اشخاص حقیقی و گسترش زمینه ارائه خدمات متنوع بانکی به این گروه از جامعه را از اولویت های بانک دانست و اهتمام همکاران به رعایت مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را به عنوان رمز موفقیت در این بخش عنوان کرد.

مرتضی اکبری با اشاره به نقش جذب و تجمیع منابع قرض الحسنه و اختصاص آن به نیازمندان واقعی در قالب تسهیلات بیان داشت: این بانک تلاش می کند تا با پرداخت وام های ارزان قیمت به رفع مایحتاج ضروری آحاد جامعه خصوصاً در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور نقش بسزا و موثری در توزیع مناسب ثروت، رونق اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا نماید.

مدیرعامل بانک در رابطه با جایگاه بانکداری الکترونیک در تسهیل امور و ارائه سریعتر خدمات به مشتریان تصریح کرد: به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و همچنین کمک به بهبود محیط زیست از طریق کاهش ترددهای غیر ضروری و حذف کاغذ و فرم های نوشتاری، سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات در این بانک راه اندازی شده است و متقاضیان می توانند با برخورداری از این امکانات در کنار اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و ... در هر موقع از شبانه روزبدون مراجعه به شعب کارهای بانکی خود را انجام دهند.

شایان ذکر است، در این سفر از شعب صدف، شهید مدنی، امام زاده عبداله، مدرس و مهدیه بازدید به عمل آمد و عملکرد مدیریت شعب استان همدان در حیطه های بازاریابی، جذب منابع جدید، دستیابی به اهداف تدوین شده، کنترل مصارف و پیگیری وصول مطالبات مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز