خبرگزاری کار ایران

افزایش رضایت مشتریان با تطابق سبد محصولات بانکی و نیازمندی‌های جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۵۷

پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی بیان داشت: ارائه خدمات باکیفیت و طرح های تسهیلاتی متنوع و مطابق با نیازهای جامعه در شعب این بانک، رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، طی سفری دو روزه از ساختمان سرپرستی و شعب استان بازدید کرد.

در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب استان بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.

محسن پدرام در این بازدیدها بر نقش روابط عمومی و بازاریابی در جذب بازارهای جدید، راه اندازی سامانه اموال، انبار و آموزش، کنترل اسناد انتظامی، اهمیت فناوری اطلاعات در بانکداری نوین و لزوم کنترل مصارف و کاهش مطالبات تاکید کرد.

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با تاکید بر کیفیت خدمات بانکی افزود: چنانچه خدمتی انتظارات مشتری را برآورده سازد، دارای کیفیت و باعث رضایت مشتریان است و با توجه به اهمیت جایگاه مشتری مداری در بانک باید کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع به نحو مطلوب در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها و فرجی مهماندار رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و بازرس ویژه مدیرعامل نیز در این سفر حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز