خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت:

باحمایت مالی موثربانک پارسیان بسیاری از مشکلات انجمن آلزایمر ایران حل شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۶۵۶

با کمک موثر بانک پارسیان، بسیاری از مشکلات انجمن آلزایمر ایران ازجمله اتمام ساختمان نیمه تمام برطرف شد و مورد بهره برداری بیماران قرار گرفت و امیدداریم شاهد مشارکت دیگر سازمان های مردم نهاد نیز باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، با حضور دکتر دربیکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان ، دکتر ایازی معاونت اجتماعی وزیر بهداشت، دکتر مهدی نژاد معاونت اجتماعی و توانبخشی سازمان بهزیستی، مهندس اسدی شهردار منطق 5 و و دیگر مسئولین استانی و محلی، ساختمان جدید انجمن آلزایمر با حمایت مالی بانک پارسیان افتتاح شد.

دکتر ایازی، معاون اجتماعی وزیر بهداشت  نیز در این مراسم گفت: انجمن آلزایمر که توانسته از ظرفیت های دولتی وخصوصی استفاده کند وکار خود را توسعه دهد بنابراین لازم است رویکرد مشارکت جویانه مردم را با جدیت دنبال کنیم.

دکتر ایازی ادامه داد: در چارچوب مسئولیت اجتماعی دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی باید از ظرفیت های آنان به نفع سلامت مردم استفاده کنیم تا بتوان بخشی از مشکلات مردم رسیدگی شود.در این راستا با کمک قابل توجه و موثر بانک پارسیان به انجمن آلزایمر ایران ، یک انجمن مردم نهاد است ،موفق به حل بسیاری از مشکلات ازجمله اتمام ساختمان نیمه تمام شدیم که مورد بهره برداری بیماران قرار گرفته و امیدواریم شاهد مشارکت دیگر سازمان های مردم نهاد نیز باشیم.

همکاری بانک پارسیان با انجمن آلزایمر نمونه درخشانی از تعامل بخش دولتی و خصوصی است

مدیرکل روابط عمومی بانک پارسیان نیز در مراسم افتتاح ساختمان جدید انجمن آلزایمر گفت: تجربه همکاری بانک پارسیان با انجمن آلزایمر نمونه درخشان وموفقی از تعامل بخش دولتی و خصوصی در مسئولیت های اجتماعی است.

دکتر دربیکی با بیان اینکه کار کردن درحوزه دولتی و برقراری مطالبات از این بخش کار دشواری است، افزود: همراهی دولت با بخش خصوصی در بخش انجمن آلزایمر به خوبی نمایان است که بنده با افتخار به عنوان عضو کوچکی از خانواده پارسیان از برکات مادی و معنوی این همکاری خرسند هستم.

کمک بانک پارسیان جای بسی تقدیر و مباهات دارد

دکترنحوی نژاد، معاون اجتماعی و توانبخشی سازمان بهزیستی، نیز به عنوان سخنران بعدی این مراسم با اشاره به اینکه درراستای ارتقای اجتماعی، شوراجتماعی و جلوگیری از زوال اجتماعی، برخی بنگاه های اقتصادی و فعالین شخصی از توانایی های خود استفاده می کنند که فتح باب آن از سوی بانک پارسیان رقم خورده است که این جای بسی تقدیر و مباهات دارد.

در انتهای این مراسم، با حضور اعضای هیئت مدیره، خانم دکترصالحی، مدیر عامل و دیگراعضای این انجمن از تلاش های بانک پارسیان  و دیگر نیکوکاران این انجمن قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز