خبرگزاری کار ایران

سفیر عراق در دیدار با چقازردی تاکید کرد:

علاقمند گسترش مراوده با بانک سپه هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۲۴۰

سفیر عراق در ایران گفت: علاقمند گسترش مراودات مالی با بانک سپه هستیم و این اتفاق در حال اجرایی شدن است.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، راجح الموسوی با تشکر از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک سپه این بانک را جزو بهترین بانک های ایران عنوان کرد.

وی از علاقمندی کشورش برای توسعه تعاملات بانکی با بانک سپه خبرداد و گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب باید بگویم که صدام با 8 سال جنگ نتوانست مانع از پیوند دو ملت ایران و عراق شود.

سفیر عراق در ایران با بیان اینکه احساس می کنم در کشور خودم هستم اظهارداشت: ایران و عراق منافع و مصالح مشترک دارند و روابط آنها فراتر از روابط استراتژیک است.

راجح الموسوی گفت: روابط اقتصادی و تجاری ایران و عراق بر برادری و صمیمت این دو کشور استوار است. همانطور که روابط بین دو کشور مستحکم است.

سفیر عراق در ایران با تشریح نقش ایران در منطقه گفت: مجامع بین المللی باید بدانند که ایران باعث آرامش منطقه است.

وی با اشاره به مشترکات دو کشور به لحاظ دینی و مذهبی گفت: حسن روابط ایران و عراق، تأثیرات مثبتی بر منطقه و جهان خواهد داشت.

سفیر عراق در ایران گفت: سالانه تعداد زائران به عراق بیشتر می شود و افزایش سالانه این استقبال ، منابع ارزی ما نزد بانک سپه را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه تمرکز من در بازگشت به بغداد بر گسترش روابط بازرگانی و بانکی با ایران است ، به توجه ایران و عراق به توسعه مناطق آزاد و افزایش همکاریها از این مسیر اشاره کرد و گفت: ما در تلاش هستیم در این مسیر قدم های بیشتری برداریم.

وی در پایان اظهار داشت: آینده روشنی را در تداوم این همکاری ها می بینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز