خبرگزاری کار ایران

در بورس کالا صورت می گیرد؛

حضور شرکت‌های فولادی با عرضه بیش از 29 هزار تن فولاد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۴۷

تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه 5 کیلوگرم شمش طلای زر معدن اختران را در روز دوشنبه 11 بهمن ماه 1395 تجربه می کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از بورس کالا، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه 11 بهمن ماه عرضه 29 هزار و 620 تن انواع محصولات فولادی را تجربه می کند.

روز دوشنبه، 10 هزار تن تختالC شرکت فولاد مبارکه اصفهان، 15 هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان و یک هزار و 320 تن سبد میلگرد شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه، 2 هزار و 300 تن انواع ورق فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و یک هزار تن ورق گرم شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در گروه فولاد عرضه می شود.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران میزبان عرضه 16 هزار و 709 تن پلی اتیلن و پلی پروپیلن و 52 هزار و 100 تن انواع قیر است.

این گزارش حاکی است، تالار صادراتی شاهد عرضه 29 هزار و 100 تن قیر و عایق رطوبتی است.

تالار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 32 هزار قطعه جوجه یک روزه شرکت های مجتمع کشت و صنعت سبزدشت و نهاده های دامی جاهد است.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد عرضه 4 هزار و 400 تن شکر سفید، یک هزار تن شکر خام، 21 هزار تن گندم خوراکی و 2 هزار تن گندم دوروم است.

بر اساس این گزارش 5 هزار و 350 تن ذرت دانه ای و 6 تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و 20 هزار و 923 تن ذرت دانه ای به صورت گواهی سپرده کالایی در این تالار عرضه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز