خبرگزاری کار ایران

سرویس دهی مناسب مستلزم نیروهای متعهد و متخصص است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۳۰۷

یکی از مدیریت های شعب فعال بانک ایران زمین در شمال کشور، مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان است. این مدیریت با تعداد ۲۹ شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان معتقد است که لازمه ارائه خدمت و سرویس دهی مناسب به مشتریان در گرو داشتن نیروهای متعهد و متخصص است و با همبستگی تمامی ظرفیت های کارکنان به همراه خدمات و محصولات متنوع کلید موفقیت بانک بوده است.

سلیم بهرامی در جمع روسا و معاونین شعب خود آموزش همکاران در حین خدمت را گامی موثر در جهت معرفی هر چه بهتر خدمات بانک به مشتریان و افزایش کیفیت سرویس دهی بیان کرد و گفت: همکاران باید با برگزاری جلسات روزانه، اطلاعات خود را در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان به روز کنند و از آخرین دستورالعمل های بانک آگاه شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز