خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای:

الگوی توزیع عادلانه پیشنهادات بیمه‌ای توسط شرکت‌ها در فضای مجازی عملیاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۳۷۷

چالش ها و راهکارهای اصلاحی مربوط به شبکه فروش بیمه با تمرکز بر بررسی نحوه فعالیت و عملکرد کارگزاران بیمه برخط و استارت آپ های بیمه ای در نشست های تخصصی بررسی خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، دکتر محمدجواد آقاجری با اعلام این مطلب، از تشکیل نشست های منظم با کارگروه های شبکه فروش، بازاریابی و فن آوری اطلاعات سندیکای بیمه گران ایران خبر داد و افزود: الگوی توزیع عادلانه پیشنهادات بیمه ای در شبکه فروش، با هدفگذاری نهاد ناظر صنعت بیمه و با محوریت شرکت های بیمه اجرا می شود.

مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای از تدوین و اجرایی شدن الگوهای پیشنهادی و تدوین شاخص های مدنظر با تمرکز بر توزیع منطقه جغرافیایی نمایندگان توسط برخی از شرکت های بیمه قدردانی کرد و اظهار داشت: بر اساس اعلام رئیس مرکز فاوا، سوییچ بیمه ای به عنوان مهم ترین ابزار نظارت و کنترل نحوه ارتباطات مالی و فنی فیمابین شرکت های بیمه و کارگزاران بیمه برخط پیش بینی شده که خوشبختانه درحال حاضر قابل بهره برداری است.

بر اساس این گزارش، آقاجری از بازنگری و اصلاح آیین نامه مربوط به نحوه فعالیت کارگزاران رسمی برخط خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز