خبرگزاری کار ایران

انتصاب رئیس کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بیمه مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۰۶۵

معاون توسعه مدیریت ومنابع بیمه مرکزی طی حکمی از سوی عالی ترین مقام نهادناظر صنعت بیمه به ریاست کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران این مجموعه حاکمیتی منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، حمیدرضا مهدوی کوچک سرایی با استناد به دستورالعمل اجرایی ساختار، شرح وظایف و تشکیلات تفصیلی واحد سازمانی پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی با ابلاغ رسمی مهندس مجید بهزادپور به عنوان رئیس کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

شایان ذکر است با توجه به اهمیت صیانت از اطلاعات بیمه ای شهروندان و همچنین پیچیدگی های سامانه های صنعت بیمه، فعالیت کمیته پدافند غیرعامل بیمه مرکزی در سال های اخیر همواره مورد تقدیر ستاد پدافند غیرعامل کشور قرار گرفته و دستاوردهای درخشانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

   گفتنی است اعضای کمیته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران بیمه مرکزی متشکل از مدیران حوزه ریاست کل، بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی، روابط عمومی و امور بین الملل، حراست، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و نماینده مرکز توسعه مدیریت ریسک هستند که دبیری آن بر عهده مدیر کل حراست است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز