خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد:

روابط عمومی نقش تعیین کننده‌ای در اعتمادسازی و آگاهی بخشی ایفا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۰۲۵

اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به شرح زیر است: 
                                                                        بسمه تعالی
فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را به همه دست اندرکاران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
روابط عمومی در شرایط فعلی و به ویژه در مجموعه دولت و نظام اجرایی کشور، نقش بسزایی در اطلاع رسانی درست و سریع به افکار عمومی و نقش محوری در ایجاد محیطی مطمئن در عرصه عمومی ایفا و با اعتماد سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مناسب، در همراهی دولت و مردم نقش بنیادین ایفا می کند. 
امروزه ابزارها، مکانیزم ها و فرآیندهای روابط عمومی متفاوت از ادوار گذشته و موثرتر از پیش عمل می نماید و در عصری که با طوفانی از پیام ها و گستره وسیعی از اطلاعات مواجهیم، می تواند سازمان ها و دستگاه ها را در مسیری درست و در همسویی کامل با سیاست ها و برنامه ریزی های کلان هدایت کند. 

برای همه همکاران به ویژه همکاران اداره روابط عمومی و مسئولان روابط عمومی مدیریت شعب استان ها که با سختی در کار مواجهند، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم و امیدوارم زحمات و جایگاه این عزیزان بیش از گذشته نمود و بروز پیدا کند.

 اسماعیل للـه گانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز