خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت نیمه شعبان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۳۴۰

اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت امام عصر، مهدی موعود (عج) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

« وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» 

(سوره قصص آیه 5)

میلاد  فرخنده و با سعادت حضرت ولی عصر (عج)، مهدی موعود و امید مستضعفان را خدمت همه دوستداران آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نیمه شعبان، ولادت نور و شکوفه های امید است که در قلب شیعیان و پیروان راستین حق و حقیقت جوانه زده است. عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفانی است که خداوند مژده شکست ظالمان و جباران و حاکم شدن آن ها بر عالم هستی را داده است. 

این عید بزرگ و فرخنده، افروختن چراغ شوق در دل شیعیان و امید بخشیدن به محرومانی است  که اکنون بیش از هر زمان دیگری آمدن آن پیشوای عادل و امام مهربانی ها را احساس می کنند تا با ظهورش، رنگ و بوی تازه ای بر حیات اجتماعی انسان ها ببخشد. 

سلامتی و شادکامی همه عاشقان و منتظران واقعی آن امام همام و تعجیل در ظهورش را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

اسماعیل لله‌گانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز