خبرگزاری کار ایران

تاکید بر استفاده از مشارکت حداکثری کارکنان برای جذب منابع در بانک ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۶۲۷

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در نشست هم اندیشی شعب مستقل مرکزی و میرداماد برای جذب منابع جدید در طرح تلاش ملی تاکید کرد: با توجه به افزایش نیاز بانک به جذب و تجهیز منابع جدید، کارکنان باید برای موفقیت طرح تلاش ملی ضمن مشارکت حداکثری، ابتکار عمل را نیز در جذب منابع در نظر بگیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، حسن مونسان در این نشست با اشاره به فراهم کردن برخی امکانات برای هم افزایی کارکنان در جهت اعتلای بانک افزود: با توجه به نیاز بانک به منابع جدید، اولویت همکاران باید جذب منابع ارزان قیمت و غیر مشاع باشد.
وی با اشاره به افزایش نیاز بانک به منابع تصریح کرد: انتظار داریم کارکنان با وجود شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های خود تلاش کنند مطابق برنامه به اهداف و سیاست های ابلاغی در طرح تلاش ملی دست یابند.
معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به اینکه کارکنان باید برای استفاده بهینه از فرصت های پایانی سال تلاش بیشتری داشته باشند، گفت: باید در مدت باقی مانده تا پایان سال برای جذب منابع بیشتر و تحقق کامل برنامه بانک بیشترین تلاش را انجام داد.
مونسان در ادامه به استفاده از تجربه شعب دیگر که در شاخص ها عملکرد خوبی داشته اند تاکید کرد و رهنمود های لازم را برای هماهنگی واحدها در اجرای برنامه های بانک در مدت باقی مانده سال ارائه نمود.
وی سودآوری در جهت جذب منابع را از اولویت های مهم بانک خواند و اظهار کرد: اهمیت تجهیز منابع و جذب سپرده ارزان قیمت یکی از اولویت های بانک است و در این راه سرعت خدمات دهی به مشتریان و جلب رضایت آنها نیز مورد تاکیداست.
در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد واحدها، در خصوص راهکارهای موجود برای ارتقای عملکرد شعب تبادل نظر شد.
گفتنی است در این نشست مدیر امور شعب مستقل، رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و همچنین روسای شعب مستقل مرکزی و میرداماد و تنی چند از کارکنان این شعب حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز