خبرگزاری کار ایران

از سوی رییس کل بیمه مرکزی

احکام انتصاب کمیته مدیریت ریسک صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۲۵۰

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر ایجاد، ترویج و نهادینه سازی زبان و فهم مشترک و فرهنگ صحیح مدیریت ریسک، احکام رئیس و اعضای کمیته مدیریت ریسک را صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، در این حکم از مواردی نظیر نظارت بر طراحی و برنامه ریزی به منظور استفاده از فرایندهای مدیریت ریسک و پیشنهاد برنامه های کنترلی مواجهه با ریسک های مهم به عنوان ماموریت های اصلی اعضای این کمیته یاد شده است.

بر اساس این گزارش، حصول اطمینان و اعلام نظر در خصوص کفایت ذخایر فنی، کفایت نوع و میزان پوشش اتکایی، صلاحیت بیمه گران اتکایی و رعایت حدنصاب های سرمایه گذاری از دیگر وظایف این کمیته اعلام شده است.

 شایان ذکر است که این کمیته در راستای استقرار الزامات حاکمیت شرکتی و به استناد ماده (8) آیین نامه شماره 93 مصوب شورای عالی بیمه (آئین نامه حاکمیت شرکتی) و بند (2) ماده (8)، دستورالعمل نحوه تشکیل و شرح وظایف واحدها و کمیته های موضوع آیین نامه فوق، تشکیل شده است.

گفتنی است به موجب این احکام، محمود اسعد سامانی به عنوان رئیس کمیته و سیدامید میرآقازاده، مجید کاظمی، علیرضا باقری ده آبادی و حسن رضا عباسیان فر در جایگاه اعضای کمیته تعیین شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز