خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

حیثیت نظام در گرو برگزاری انتخابات سالم است/ مشارکت مردم قم در انتخابات اخیر بیش از میانگین کشوری بود

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۴۴

استاندار قم حیثیت نظام را در گرو برگزاری انتخابات سالم دانست و با اشاره شیوع کرونا در زمان برگزاری انتخابات گفت: مشارکت مردم استان قم در انتخابات بیش از میانگین کشوری بود.

به گزارش ایلنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با حجت الاسلام مهری رئیس دفتر شورای نگهبان در استان قم طی سخنانی امنیت انتخابات را به عنوان یکی از اولویت های اصلی مسئولان برگزاری انتخابات مورد توجه قرار داد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری استان قم در اسفند ماه سال گذشته با کمال آرامش برگزار شد و هیچ گونه برخورد قهری نداشتیم.

وی سلامت انتخابات را دیگر مسئله اساسی و مورد تاکید مدیریت استان مطرح کرد و افزود: طبق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری، رای مردم فارغ از نتیجه آن حق الناس محسوب می شود و در انتخابات اخیر تلاش کردیم تا از آراء مردم صیانت کنیم.

سرمست حیثیت نظام را در گرو برگزاری انتخابات سالم دانست و گفت: در استان قم بی طرفی در انتخابات و جلوگیری از تخلفات در دستور کار مسئولان قرار داشت.

استاندار قم ادامه داد: مشارکت حداکثری از اهمیت ویژه برخوردار بود و با وجود شیوع بیماری کرونا توانستیم انتخابات خوبی در قم برگزار کنیم و مشارکت مردم در این انتخابات بیش از میانگین کشوری بود.

مقام عالی دولت در استان قم با اشاره به همراهی اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات خاطرنشان کرد: همدلی و تعامل وجه اشتراک همه برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز