خبرگزاری کار ایران

دکتر حسینیان بعد از شرکت در انتخابات:

شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات هستیم/ اقبال مردم به نیروهای مستقل و کارآمد بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۰۸

کاندیدای مستقل انتخابات مجلس از استان قم، با بیان این که شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات هستیم، گفت: اقبال مردم به نیروهای مستقل و کارآمد بیشتر است.

دکتر سیدحسین حسینیان بعد از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل مسجد امام حسن عسکری(ع) قم، به خبرنگار ایلنا، گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و جو روانی خاصی که ایجاد شده، اما بازهم شاهد استقبال خوب مردم از انتخابات هستیم و امیدواریم که تا پایان رأی گیری، همچنان شاهد حضور پرشور مردم فهیم قم و ایران باشیم.

وی با بیان این که انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین انتخابات های کشور است، گفت: امیدواریم نتیجه انتخابات، برای مردم و کشور خوب باشد اما آنچه برداشت می شود این است که اقبال بیشتری نسبت به افراد مستقل و فارغ از گرایش های حزبی وجود دارد.

این کاندیدای مستقل انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه استان قم، افزود: در قم هم با توجه به اقداماتی شده و در مناطق مختلف حضور پیدا کردیم، به نظر می رسد مردم اقبالی به افرادی که به صورت جهت دار لیست دادند، ندارند و به دنبال افرادی کارآمد، مستقل، انقلابی، ولایت مدار و مردمی هستند.

دکتر حسینیان در خصوص انتخاب صندوق رأی مسجد امام حسن عسکری(ع) قم برای شرکت در انتخابات، گفت: با توجه به قدمت طولانی این مسجد و این که این مسجد به دستور پدر بزرگوار امام زمان(عج) یعنی امام حسن عسکری(ع) و پول شخصی ایشان ساخته شده، و از طرفی این مسجد از نمادهای شهر قم محسوب شده و علما و بزرگان بسیاری در این مسجد نماز خوانده اند، از باب تبرک و تیمن، این مسجد را برای شرکت در انتخابات، انتخاب کردم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز