خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

در بحث مبارزه با مواد مخدر، کارشناسی‌های لازم انجام شود

استاندار قم با اشاره به آمار کشف باندهای قاچاق مواد مخدر در استان قم اظهار کرد: علاوه بر چنین اقداماتی بایستی برنامه ریزی کارشناسی در زمینه روش های کاهش اعتیاد و مقابله با شیوع مواد مخدر انجام شود.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم طی سخنانی خواستار توجه بیش از پیش مسئولین به پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در بین افراد آسیب پذیر جامعه شد.

استاندار قم با بیان اینکه نتیجه ی کارهای کارشناسانه در بلند مدت مشخص می شود افزود: نباید توان استان را صرف اموری کنیم که نتایج لحظه ای بدست می آید.

وی با تاکید بر بررسی دقیق علل و عوامل و راهکارها در زمینه ی اعتیاد به مواد مخدر خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم نیازهای استان در مقابله با مواد مخدر را بدرستی احصاء و بر اساس برنامه ی مدون حرکت کنیم شاهد نتایج خوبی در این زمینه در بلند مدت خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان همچنین آمار کشف باندهای قاچاق مواد مخدر در استان قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر چنین اقداماتی، بایستیی بیش از پیش بر کارهای کارشناسانه متمرکز شویم.

کد خبر : ۳۸۲۰۶۸