خبرگزاری کار ایران

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره):

حضرت خدیجه(س) پیامبر(ص) را آماده انجام وظایف نبوت می‌کرد

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)، گفت: سعی می کردند تمام رنج های پیامبر را با مهربانی از بین ببرد و پیامبر را آماده انجام وظایف نبوت می کردند.

به گزارش ایلنا از قم، مرتضی نجفی قدسی، چهارشنبه شب در گردهمایی اساتید تفسیر حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی، گفت: علامه طباطبایی از بزرگترین علمای جهان اسلام است که خدمات گرانقدر ایشان برای اعتلای حوزه علمیه شیعه بسیار موثر بوده است.

وی افزود: حضور اساتید تفسیر در این نشست، سوای احترام به روح ملکوتی حضرت علامه، احترام به مراجع عظام تقلید است که همیشه این احترام در جامعه روحانیت ساری و جاری است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به شب رحلت حضرت خدیجه، گفت: متاسفانه جامعه ما هنوز به درک جایگاه و مقام والای حضرت خدیجه نرسیده است و هنوز نتوانسته ایم حق ایشان را ادا کنیم.

نجفی قدسی بیان کرد: حضرت  خدیجه(س) از بزرگترین زنان عالم بودند و کمتر کسی در نظام بشریت به اندازه حضرت خدیجه(س)مورد علاقه پیامبر بود که هر بار نام ایشان به میان می آمد پیامبر به شدت متاثر می شدند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: در شرایط سخت مکه و سالهای ابتدایی بعثت، ایشان تمام فشارهایی که بر پیامبر(ص) وارد می شد را جبران می کردند و سعی می کردند تمام رنج های پیامبر را با مهربانی از بین ببرد و پیامبر را آماده انجام وظایف نبوت می کردند.

کد خبر : ۳۸۱۶۴۱