خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن:

پیام ملت ایران در راهپیمایی امروز پشتیبانی از تیم مذاکره کننده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۸۷

راهپیمایی با شکوه امروز مردم ایران، پیام روشنی برای دنیای غرب دارد / تیم مذاکره کننده در شرایط امروز، بیش از گذشته به حمایت داخلی نیاز دارد / مردم امروز آمدند تا بگویند هنوز بر سر آرمان‌های انقلاب و اصول اساسی که برای آن‌ها انقلاب کرده‌اند، ایستاده‌اند.

ایلنا: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز، به هر صورت پیام روشن و واضحی به طرف‌های غربی است که ما، هم پشتوانه تیم هسته‌ای هستیم و هم اینکه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کوتاه نمی‌آییم.

«احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز شهر قم و اجتماع مردم در حرم حضرت معصومه(س)، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ضمن تشکر از حضور حماسی و میلیونی مردم در این راهپیمایی، به همزمانی این روز با رسیدن مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی به مرحله حساس آن، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده کشورمان به هر حال با کشورهای غربی و دشمنان در حال مذاکره هستند و هم اکنون نیاز به حمایت دارند و حتی نسبت به گذشته نیز باید بیشتر حمایت شوند.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز گفت: مردم امروز آمدند تا بگویند هنوز بر سر آرمان‌های انقلاب و اصول اساسی که برای آن‌ها انقلاب کرده‌اند، ایستاده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز، به هر صورت پیام روشن و واضحی به طرف‌های غربی است که ما، هم پشتوانه تیم هسته‌ای هستیم و هم اینکه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کوتاه نمی‌آییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز