خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله امینی در پاسخ به ایلنا:

حضور مردم تاثیر مثبتی در روند مذاکرات خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۹۵

مردم ایران نه زور می‌گویند و نه زور می پذیرند و دشمنان هم باید بدانند مردم برای دفاع از کشور هرگونه مشکلاتی را تحمل خواهند کرد.

امام جمعه قم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این مردم همواره از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و در آینده نیز دفاع خواهد کرد. از این رو بهتر است دولت های استکباری دست از کارهای خود برداشته و با ایران بسازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم٬ آیت‌الله ابراهیم امینی صبح امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان شهدا شهر قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وحدت ملت ایران در مقابل دشمنان است.

وی ضمن تشکر از مردم قم و کشور برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چند پیام دارد که از جمله آنها پیام به کشورهای منطقه است که می توانیم به خوبی با هم زندگی کنیم و پیام دیگر حضور مردم در راهپیمایی به استکبار جهانی است تا بدانند مردم ایران پشتیبان نظام خود هستند.

وی افزود: این مردم همواره از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و در آینده نیز دفاع خواهد کرد. از این رو بهتر است دولت های استکباری دست از کارهای خود برداشته و با ایران بسازند.

عضو مجمع تشخیص مصلحخت نظام افزود: مردم ایران نه زور می گویند و نه زور می پذیرند و دشمنان هم باید بدانند مردم برای دفاع از کشور هرگونه مشکلاتی را تحمل خواهند کرد.

آیت الله امینی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی براینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه تاثیری در مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی خواهد داشت گفت: ‌ امیدواریم گفت‌و‌گوهای سازنده‌ای صورت گیرد و پایان آن یک نتیجه مطلوب باشد و قطعا حضور مردم تاثیر مثبتی به نفع ایران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز