خبرگزاری کار ایران

در جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب انجام شد؛

تجلیل از خبرنگار ایلنا در قم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۲۲

در مراسمی با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از صادق چهرقانی خبرنگار ایلنا در قم به عنوان خبرنگار نمونه مجموعه کارگری، کارفرمایی و تعاونی‌های استان قم تجلیل شد.

ایلنا: در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از صادق چهرقانی خبرنگار ایلنا در قم به عنوان خبرنگار نمونه مجموعه کارگری، کارفرمایی و تعاونی‌های استان قم تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در مراسم جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب و جشنواره امتنان از استعدادهای درخشان کارگری، کارفرمایی و تعاونی‌های استان قم که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین استانی در شهر قم برگزار شد، از صادق چهرقانی مسئول خبرگزاری ایلنا در استان قم، به عنوان خبرنگار نمونه مجموعه کارگری، کارفرمایی و تعاونی‌های استان قم، تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم که به همت کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاونی‌های استان قم و همچنین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان در تالار آب شهر قم برگزار شد، علاوه بر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین این وزارتخانه، اکبر شوکت رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور و عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و همچنین جمعی از مسئولین استان قم از جمله محمدصادق صالحی منش استاندار قم، علی بنایی معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم، نصرالله بازوند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و… نیز حضور داشتند.

در لوح تقدیری که با امضای محمدصادق صالحی منش استاندار قم به صادق چهره قانی خبرنگار ایلنا در قم اهداء شده، آمده است:

«جناب آقای صادق چهرقانی
خبرنگار نمونه مجموعه کارگری، کارفرمایی و تعاونیهای استان قم
سلام علیکم
نظر به اهتمام جدی جنابعالی نسبت به پوشش و انعکاس مؤثر اخبار و رویدادهای جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونیهای استان قم، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش ها و زحمات ارزشمند و صادقانه شما در این زمینه اعلام می نمایم.
امید است که همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشد و شکوفایی اقتصاد کشور و استان قم موفق و سربلند باشید.
محمدصادق صالحی منش»

در این مراسم علاوه بر معرفی خبرنگار نمونه مجموعه کارگری، کارفرمایی و تعاونیهای استان قم، از کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان و تعاونی های نمونه استان قم نیز تجلیل و قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز