خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور؛

وزارت راه و شهرسازی حامی گارگران باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۷۱

وزارت راه و شهرسازی عنادی که از گذشته با کارگران ساختمانی دارد را در دولت تدبیر و امید کنار گذاشته و مانعی برای بیمه کارگران ساختمانی ایجاد نکند.

رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور گفت: امیدواریم وزارت راه و شهرسازی حامی کارگران باشد و فقط به فکر حمایت از بساز بفروش‌ها نباشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، اکبر شوکت شب گذشته در مراسم جشن پیروزی انقلاب که با حضور علی ربیعی و به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید شاهد تلاش‌های مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه بوده‌ایم و همانطور که بارها گفته‌ایم به نظر ما دکتر ربیعی یک آتش زیر خاکستر را تحویل گرفت.

وی اضافه کرد: در سالیان گذشته مشکلات متعددی را در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به وجود آوردند اما امروز شاهدیم که وزارتخانه و سازمان به آرامش رسیده و روز به روز خدمات خود را به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و… گسترش می‌دهد.

نماینده کارگران در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به بحثبیمه کارگران ساختمانی و موانع پیش‌روی آن گفت: امیدواریم وزارت راه و شهرسازی حامی کارگران باشد و فقط به فکر حمایت از بساز بفروش‌ها نباشد؛ امیدواریم وزارت راه و شهرسازی عنادی که از گذشته با کارگران ساختمانی دارد را در دولت تدبیر و امید کنار گذاشته و مانعی برای بیمه کارگران ساختمانی ایجاد نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز