خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی قم:

جامعه کارگری، خود را مدیون انقلاب می‌داند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۴۹

جامعه کارگری به پاس گرامیداشت دهه مبارک فجر، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، چرا که با تمام فداکاری‌هایی که برای انقلاب و کشور کرده، خود را مدیون آن می‌داند.

ایلنا: عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی قم، گفت: جامعه کارگری به پاس گرامیداشت دهه مبارک فجر، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، چرا که با تمام فداکاری‌هایی که برای انقلاب و کشور کرده، خود را مدیون آن می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «رمضان خان‌کش» رئیس انجمن صنفی بنا - سفت‌کاران استان قم، پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان قم و مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان برای بررسی ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: افتخار کارگران ایران است که گوش به فرمان امام خمینی(ره) برای تحقق پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین در دوران ۸ سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

خزانه دار کانون کارگران ساختمانی استان قم، افزود: جامعه کارگری به پاس گرامیداشت دهه مبارک فجر، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، چرا که با تمام فداکاری‌هایی که برای انقلاب و کشور کرده، خود را مدیون آن می‌داند.

خان‌کش گفت: قطعا جامعه کارگری استان قم همراه با جامعه کارگری ایران، حضور پررنگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب خواهند داشت تا وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را نشان دهد.

نماینده کارگران و استادکاران در شورای حل اختلاف، در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، در خصوص کاهش زمان رسیدگی به اختلافات و دعاوی کارگران و کارفرمایان، گفت: رسیدگی به دعاوی کارگران و کارفرمایان در سال‌های اخیر حدودا ۴۸ روزه انجام می‌شد اما هم اکنون با افزایش هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف، ظرف کمتر از ۲۰ روز و البته با کیفیت بالا‌تر نسبت به گذشته، به این دعاوی رسیدگی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز