خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

برای پل جمهوری‌اسلامی از نام پل ۹دی استفاده می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۲۸

با وجود مشکلات اقتصادی، تمام پروژه‌های شهرداری قم فعال است / برای اجرای این پروژه مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد شده که من از مردم عذرخواهی می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت:: تمام پروژه‌هایی که در شهرداری قم وجود دارد با وجود مشکلات اقتصادی، فعال است و هیچ کدام از پروژه‌های تعطیل نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، ولی‌الله بیاتی عصر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از فاز اول پروژه پل بزرگ جمهوری اسلامی در قم، اظهار داشت: این پل به دلیل اینکه از ادامه بلوار جمهوری اسلامی احداثشده به عنوان مجموعه پل‌های جمهوری اسلامی مطرح بود اما کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم به پاس حضور حماسی مردم کشور در روز ۹ دی، این پل را به نام ۹ دی نامگذاری کرده است و از این به بعد در تبلیغات شهری از این عنوان استفاده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: برای اجرای این پروژه مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد شده که من از مردم عذرخواهی می‌کنم. خوشبختانه مردم در مسئله تملک اراضی این پروژه کمک زیادی کردند و ما از آنها قدردانی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم هر چه به مردم قم خدمت کنیم باز هم ناچیز است. جایگاه مردم قم آنقدر بالاست که هر چه به آنها خدمت کنیم باز هم جای کار زیادی دارد.

بیاتی با بیان اینکه قم نیاز به توسعه بیشتری دارد، اظهار کرد: این پروژه هر چند با اعتبار کلانی ساخته شده ولی هدیه کوچکی به مردم قم است که همواره حامی نظام و ولایت فقیه بوده و هستند.

وی تاکید کرد: شرایط کار در قم فراهم است و هماهنگی خوبی در سطح استان وجود دارد و ما مشکل خاصی در این استان نداریم.

وی با بیان اینکه پروژه پل جمهوری اسلامی تا اتوبان امام علی(ع) و از طرفی دیگر تا پردیسان ادامه دارد، اظهار کرد: در جلسه مشترکی که بین نمایندگان مردم قم و جمعی از مدیران داشتیم تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن بتوانیم این پروژه را کامل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: برای اجرای این پروژه از ماده ۹ کمتر استفاده شده و بیشتر با همکاری خود مردم، اراضی تملک شده است.

وی گفت: تمام پروژه‌هایی که در شهرداری قم وجود دارد با وجود مشکلات اقتصادی، فعال است و هیچ کدام از پروژه‌های تعطیل نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز