خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

تقدیر مردم از شهرداری قم برای احداثپل جمهوری

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۶۳

اقدام شبانه روزی شهرداری قم در دو ماه اخیر، برای اتمام پروژه پل بزرگ جمهوری قم، تقدیر شهروندان قمی را به همراه داشت.

ایلنا: اقدام شبانه روزی شهرداری قم در دو ماه اخیر، برای اتمام پروژه پل بزرگ جمهوری قم، تقدیر شهروندان قمی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، اگر چه طولانی شدن اجرای پروژه پل جمهوری در قم، انتقاداتی را از سوی کارشناسان و مردم به همراه داشت و حتی برخی به صراحت می گفتند که شهرداری قم نتوانسته کار ساخت ۱۸ ماهه این پل را در ۴۰ ماه هم به اتمام برساند، اما اقدام شبانه روزی شهرداری قم در دو ماه اخیر برای اتمام این پروژه مهم شهر قم که به واسطه موقعیت مکانی، هر روز در جلوی چشم ده‌ها و شاید صدها هزار شهروند قمی و غیر قمی باشد، تحسین و تقدیر مردم را به همراه داشته است.

«سیدابراهیم صبوری» یکی از اهالی خیابان جوادالائمه(ع) شهر قم، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: مدت زیادی بود که ما فقط نام پل جمهوری را می شنیدیم و البته گاهی هم که از کنار این پروژه شهری، رد می شدیم، می دیدیم که یا کار آن تعطیل است و یا اقدامات ناچیزی برای آن صورت می گیرد اما انصاف این است که در این دو ماه اخیر، شهرداری قم به صورت شبانه روزی برای اتمام این پروژه تلاش می کند و به همین دلیل ما از شهردار محترم جناب آقای دلبری و اعضای محترم شورای شهر تشکر می کنیم.

«مریم خلج» نیز یکی دیگر از اهالی خیابان جوادالائمه(ع) است، به خبرگزاری ایلنا، گفت: واقعا از زحمات شبانه روزی شهرداری قم و کارکنان آن بابت احداثپل جمهوری تشکر می کنیم و امیدواریم چنین خدماتی از سوی آن ها ادامه داشته باشد؛ البته تا چند ماه پیش واقعا امیدی نداشتیم که این پل به این زودی ها و حتی تا عید نوروز هم به بهره برداری برسد و مردم از آن استفاده کنند، اما زحمات شبانه روزی شهرداری قم و کارکنان آن در احداثپل جمهوری، باعثآن شده تا ما برای افتتاح این پل، روزشماری کنیم.

«بتول رضایی» نیز یکی از ساکنان منطقه نیروگاه می گوید: قطعا مردم با دیدن اقدامات شبانه روزی شهرداری قم در یکی دوماه اخیر برای احداثپل جمهوری، ۴۰ ماه معطلی در بهره برداری از این پروژه را تا حدودی فراموش می کنند و امیدواریم این کارهای خوب شهرداری ادامه پیدا کند.

«عباس شیری مهوار» نیز که یکی از ساکنان بلوار جمهوری است، گفت: اقدامات شبانه روزی شهرداری قم در احداثپل جمهوری قابل تقدیر است و ای کاش تمام پروژه های شهری نیز با این سرعت کار شود تا رفته رفته شاهد یک شهر واقعی با تمام زیرساخت های آن باشیم.

خاطرنشان می شود، پل بزرگ جمهوری در قم، پروژه ای است که فلکه سپاه در منطقه ۴ را به خیابان جوادالائمه(ع) در منطقه ۲ قم وصل می کند.

صادق چهرقانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز