خبرگزاری کار ایران

در روزهای پایانی دی‌ماه؛

صبایی‌ها در کیش اردو می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۲۳

بازیکنان صبا در چند روز اخیر نیز تمرینات فشرده‌ای را در قم برگزار کردند به طوری که صبح‌ها دو ساعت کارهای بدنسازی زیر نظر مظاهر رحیم‌پور انجام می‌دهند و عصرها در ورزشگاه هلال احمر به کار با توپ می‌پردازند.

تیم فوتبال صبای‌قم اردوی آمادگی خود را اواسط دی ماه در کیش برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، چند هفته‌ای است که مسئولان صبا برنامه‌های برپایی اردوی خود را به هیئت فوتبال کیش ارسال کرده بودند و در آن تاکید داشتند که زمین شماره یک ورزشگاه المپیک را می‌خواهند. اما آن‌ها جواب قطعی به قمی‌ها نداده بودند و به همین علت اردوی آماده سازی شاگردان تارتار در هاله‌ای از ابهام بود ولی اکنون با درخواست صبا موافقت شده و به آن‌ها گفته‌اند بعد از اینکه کار تیم‌های حاضر در کیش به پایان رسید، می‌توانند اردوی‌شان را آغاز کنند.

هنوز تاریخ دقیقی به صبایی‌ها اعلام نشده ولی به احتمال فراوان زمان اردوی صبا اواخر دی‌ماه خواهد بود.

بازیکنان صبا در چند روز اخیر نیز تمرینات فشرده‌ای را در قم برگزار کردند به طوری که صبح‌ها دو ساعت کارهای بدنسازی زیر نظر مظاهر رحیم‌پور انجام می‌دهند و عصرها در ورزشگاه هلال احمر به کار با توپ می‌پردازند تا خود را آماده دور جدید بازی‌های لیگ برتر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز