خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام شاهینی:

هر هفته شبهات شرعی زائران مسجد جمکران رصد می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۸۵

در ماه مهر کل مراجعین به دفتر و جایگاه های پاسخگویی به مسائل شرعی در سطح مسجد۲۵۹۰۰ نفر، آبان ماه ۳۴۳۷۱ نفر و آذر ماه ۲۲۰۰۰۰ بوده؛ همچنین مراجعات تلفنی نیز در ماه مهر ۲۵۸۶ نفر، آبان ما ۵۹۱۸ نفر و در آذر ۳۲۳۳ نفر بوده است که در این مدت بین ۲۰ تا ۴۰ استاد با واحد پاسخگویی به مسائل شرعی همکاری داشته اند.

حجت الاسلام شاهینی در جمع روحانیون واحد پاسخگویی به مسائل شرعی گفت: به جهت اهمیت این پایگاه عظیم تشیع و انتساب آن به امام زمان(عج) نظارت بر فعالیت ها جدی تر از گذشته خواهد بود.

به گزارش ایلنا از قم، جلسه فصل دی ماه واحد پاسخگویی به مسائل شرعی این مکان مقدس با حضور روحانیون مبلغ برادر و خواهر در سالن عصر آفتاب این مکان مقدس برگزار شد.

مسئول واحد پاسخگویی به مسائل شرعی در این جلسه گفت: جلسات تخصصی واحد هر ماه براساس گزارشات روحانیون و مبلغین از سؤالات و شبهات مطرح شده برگزار می شود و این اولین جلسه فصلی مشترک بین خواهران و برادران است که با جلسه تخصصی این ماه همزمان برگزار می شود.

حجت الاسلام شاهینی در تشریح نحوه دریافت سؤالات و شبهات اظهار داشت: هر هفته گزارش فعالیتها و سؤالات پرسیده شده از روحانیون رصد می شود و به جهت اهمیت این پایگاه عظیم تشیع و انتساب آن به امام زمان(ارواحنا فداه) نظارت بر فعالیت ها جدی تر از گذشته نیز خواهد بود.

وی در پایان به آمار پاسخگویی به سؤالات شرعی در فصل پاییز اشاره کرد و افزود: در ماه مهر کل مراجعین به دفتر و جایگاه های پاسخگویی به مسائل شرعی در سطح مسجد۲۵۹۰۰ نفر، آبان ماه ۳۴۳۷۱ نفر و آذر ماه ۲۲۰۰۰۰ بوده؛ همچنین مراجعات تلفنی نیز در ماه مهر ۲۵۸۶ نفر، آبان ما ۵۹۱۸ نفر و در آذر ۳۲۳۳ نفر بوده است که در این مدت بین ۲۰ تا ۴۰ استاد با واحد پاسخگویی به مسائل شرعی همکاری داشته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز