خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام تکیه ای:

شیطان از اقدامات ارزشمند نیز سوءاستفاده می کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۸۳

مبلغین مسجد جمکران با توجه به هجمه سنگین دشمنان باید باید با آماگی کامل پاسخگوی شبهات و ادعاهای دروغین باشند.

قائم مقام تولیت در امور نهادهای دینی در جمع روحانیون واحد پاسخگویی به مسائل شرعی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا از قم‏‏‎، جلسه فصل دی ماه واحد پاسخگویی به مسائل شرعی مسجد جمکران‏ با حضور روحانیون مبلغ برادر و خواهر در سالن عصر آفتاب این مکان مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام تکیه ای در این جلسه گفت: همه آفرینش در اختیار امام زمان(ارواحنا فداه) و نقطه عطف ترویج فرهنگ انتظار مسجد مقدس جمکران است.

قائم مقام تولیت در امور نهادهای دینی افزود: مبلغین این مکان مقدس با توجه به هجمه سنگین دشمنان باید باید با آماگی کامل پاسخگوی شبهات و ادعاهای دروغین باشند.

وی کار شیطان را سوء استفاده از حتی اقدامات ارزشمند دانست و اظهار داشت: به همین جهت باید تمام اقداماتمان در چارچوب منطق و منتطبق با اصول و محکمات دین انجام شود و نباید نگران سوءاستفاده دشمن باشیم.

حجت الاسلام تکیه ای در پایان گفت: کمبود بودجه و فراهم نبودن زیرساخت از محظوراتی است که دست ما را در انجام و ارائه خدمات مطلوب فرهنگی بسته است لذا در تلاشیم با تشکیل کمیته ای متشکل از خیرین این موانع را نیز برطرف کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز