خبرگزاری کار ایران

شوک به قمی‌ها؛

شمسایی بازهم وسط لیگ ماهان‌تندیس را رها کرد!

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۱۳

قرار است سید وحید غیاثی و حسین صبوری کار هدایت ماهان تندیس را در ادامه لیگ برعهده داشته باشند.

امیر شمسایی در پی توافق صورت گرفته با مدیران باشگاه ماهان‌تندیس قم از سرمربیگری تیم فوتسال این باشگاه کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر شمسایی که پس از محسن حسن‌زاده در ابتدای این فصل هدایت تیم فوتسال ماهان‌تندیس را بر عهده گرفته بود با توافق دو طرفه با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه از سمت سرمربیگیری این تیم اسعفا داد تا مانند سال گذشته در نیم‌فصل نخست قمی‌ها را‌‌ رها کرده باشد.

شمسایی تا هفته هفتم با ۲۱امتیاز صدر جدول لیگ را از آن خود کرده بود اما از هفته هشتم به بعد نتوانست پیروزی‌ را کسب کند و دو تساوی و دو شکست در کانامه خود برجای گذاشت. ماهان‌تندیس که این فصل کار خوبی کرده و نسبت به گذشته تیم جوان‌تری شده است، اکنون با ۲۳امتیاز و با اختلاف گل کمتر نسبت به مس سونگون در جایگاه دوم قرار دارد.

هنوز دلیل کناره‌گیری او از هدایت کادر فنی ماهان‌تندیس قم اعلام نشده است ولی گفته می‌شود امیر شمسایی از این پس به‌عنوان مشاور عالی مدیرعامل باشگاه فعالیت خواهد کرد.

قرار است سید وحید غیاثی و حسین صبوری کار هدایت ماهان‌تندیس را در ادامه لیگ برعهده داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز