خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

اقتدار و امنیت کشور مرهون مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۷۳

حس امنیت و آرامش مردم مهمترین دستاورد وزارت اطلاعات در عرصه ی داخلی است / جلوگیری از نفوذ دشمنان خارجی، دیگر رسالت مهم این وزارتخانه است / با تلاش توام با تدبیر سربازان گمنام امام زمان، ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد.

ایلنا: استاندار قم در همایش سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات، اقتدار و امنیت کشور را مرهون مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) و ایثار شهدا دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش در همایش سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات که در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، ‌ با بیان اینکه وزارت اطلاعات از جایگاه خاصی در نظام اسلامی برخوردار است گفت: مسئولان این وزارتخانه بر اساس موازین اسلام ناب محمدی و در جهت حفظ امنیت جامعه مجاهدت می کنند.

استاندار قم حفظ امنیت کشور را از وظایف مهم وزارت اطلاعات دانست و افزود: حس امنیت و آرامش مردم مهمترین دستاورد این نهاد امنیتی در عرصه ی داخلی است.

وی همچنین جلوگیری از نفوذ دشمنان خارجی را دیگر رسالت مهم این وزارتخانه عنوان و خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تلاش توام با تدبیر سربازان گمنام امام زمان، ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه کشورهای مستکبر و دست نشانده‌های منطقه ای آنها برای آسیب زدن به نظام از هیچ تلاشی فروگذار نیستند تصریح کرد: هجمه ی غرب به کشورهای عراق، سوریه، لبنان و فلسطین طی سالهای اخیر در راستای همین هدف بوده که خوشبختانه به فضل الهی و درایت و تدبیر مسئولان به شکست دشمنان مبدل گشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز