خبرگزاری کار ایران

در سالروز شهادت امام جواد(ع) انجام می‌شود؛

برپایی دسته عزاداری خادمان حضرت معصومه

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۲۵

این مراسم در روز شهادت این امام همام، ساعت ۹ صبح در مسجد امام حسن عسگری(ع) آغاز می‌شود.

همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالأئمه علیه السلام، خادمان بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(س) به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.

به گزارش ایلنا از قم، حرم بانوی کرامت در روز شهادت حضرت امام جواد(ع) ویژه برنامه‌هایی را با سخنرانی اساتید حوزه و مرثیه سرایی مداحان اهل‌بیت(ع)، برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، در سالروز شهادت امام جواد علیه السلام(پنجشنبه ۹۳/۷ / ۳)، خادمان بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، بر اساس سنت هرساله، با برپایی دسته عزاداری، به سوگواری می پردازند.

این مراسم در روز شهادت این امام همام، ساعت ۹ صبح در مسجد امام حسن عسگری علیه السلام آغاز می شود و دسته عزاداری نیز رأس ساعت ۱۰ به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حرکت می کند.

عزاداران امام محمد تقی علیه السلام پس از حضور در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر، این مصیبت بزرگ را به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت می گویند.

خاطرنشان می شود، در شب شهادت امام جواد علیه السلام نیز آیین سوگواری حرم مطهر نیز با سخنرانی آیت الله توکل و مداحی سید علی حسینی نژاد برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز