خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف قم عنوان کرد؛

اهدای۴۰۰بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۲۳

امسال مبلغ ۱۶ میلیون تومان، لوازم التحریر خریداری و به دانش‌آموزان هدیه داده شود / این هدایا همزمان با چهارم مهر و طی مراسمی در سه بقعه متبرکه در اختیار دانش‌آموزان قرار داده می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف شهرستان قم گفت: ۴۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف در قالب طرح مهر تحصیلی و از محل موقوفات در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از قم، حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس اظهار کرد: به همین دلیل از محل موقوفات خاص، کمک‌هایی در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار داده خواهد شد.

وی افزود: امسال قرار است به مبلغ ۱۶ میلیون تومان، لوازم التحریر خریداری و به دانش‌آموزان هدیه داده شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با بیان اینکه ۴۰۰ عدد کیف به همراه بسته‌های کامل لوازم التحریر تهیه و آماده‌سازی شده است، گفت: این هدایا همزمان با چهارم مهر و طی مراسمی در سه بقعه متبرکه در اختیار دانش‌آموزان قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و احمد(ع)، آقاسید معصوم(ع) و جعفر شهید(ع) سه مکانی هستند که مراسم اهدای این لوازم در آن‌ها برگزار خواهد شد.

جمشیدپور خاطرنشان کرد: این امر در قالب طرح «مهر تحصیلی» در استان قم و از محل موقوفات خاص اجرایی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز