خبرگزاری کار ایران

مدیر مسکن و ساختمان قم خبر داد:

عدم افزایش مبلغ پرداختی بابت بیمه واحدهای مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۷۸

مبلغ پرداختی جهت بیمه واحدهای مسکن مهر، به ازای هرمترمربع همچنان پنجاه ودو هزار ریال است. / سازمان تامین اجتماعی، بیمه دیگری از پروژه های مسکن مهر را دریافت نمی‌کند.

مبلغ پرداختی جهت بیمه واحدهای مسکن مهر، به ازای هر متر مربع همچنان پنجاه و دو هزار ریال می باشد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا، فرج مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم، ضمن تاکید بر عدم افزایش مبلغ پرداختی بابت بیمه واحدهای مسکن مهر گفت: بنابر مصوبه مراجع ذی صلاح مبلغ پرداختی به ازای هر متر مربع واحدهای مسکن مهر، همچنان پنجاه و دو هزار ریال است.

وی در ادامه بخشی از مصوبه هیات محترم وزیران در مورخ ۱۵/۲ / ۹۲ را در خصوص مطلب فوق اینگونه عنوان کرد: تعرفه بیمه تامین اجتماعی برای هر متر مربع مسکن مهر در پروژه های تفاهم نامه سه جانبه با سازندگان و تعاونی ها و پیمانکاران طرف قرارداد پنجاه و دو هزار ریال تعیین و برای یکبار اخذ می گردد، سازمان تامین اجتماعی، بیمه دیگری از پروژه های مسکن مهر دریافت نمی‌کند و پس از دریافت کل مبلغ، موظف به صدور مفاصا حساب ظرف مدت ۲۰ روز است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان به دستورالعمل های صادره در خصوص تاکید به ادامه روند دریافت حق بیمه واحدهای مسکن مهر با همان مبلغ پنجاه و دو هزار ریال توسط ربیعی، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نامه مورخ ۲۵/۱۱ / ۹۲ و همچنین نامه فرهاد قریب، مدیرکل درآمد حق بیمه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مورخ ۱۲/۶ / ۹۳ اشاره کرد و افزود: همانگونه که در نامه آقای ربیعی آمده است جهت تسریع در اخذ پایان کار ساختمانی و متعاقبا صدور دفترچه اقساط بانکی و سندهای اعیانی برای پروژه های مسکن مهر کشور و ایجاد شرایط بازگشت تسهیلات پرداختی طرح مذکور به شبکه بانکی و امکان اسکان اشخاص مشمول آن طرح، باید از دریافت هر گونه وجوه اضافه جهت حق بیمه پروژه های مسکن مهری که بر مبنای مصوبه هیات محترم دولت(۱۹/۱۲ / ۹۲) پنجاه و دو هزار ریال عنوان شده است، اجتناب ورزید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز