خبرگزاری کار ایران

پس از دو پیروزی و دو تساوی؛

صبای صمد رنگ باخت را دید

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۴۶

شروع گلزنی تراکتوری‌ها از دقیقه ۴۴ با شوت محکم ادینیو آغاز شد. تراکتوری‌ها سه بار دیگر در دقایق ۴۹،۷۱ و ۵ + ۹۰ توسط محسن دلیر، لوسیانو ادینیو و ایران پوریان موفق به گلزنی شدند.

نخستین باخت صبای قم در چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال کشور مقابل تراکتورسازی تبریز رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این دیدار از ساعت ۱۸ روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به قضاوت بیژن حیدری آغاز شد که تیم میزبان با ترکیب حامد لک، احمد آل نعمه، خالد شفیعی، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، احمد کامدار، فرید بهزادی کریمی، لوسیانو ادینیو و محسن دلیر به بازی آمده بود و نفرات تیم صبا را نیز مهرداد طهماسبی، پیروز قربانی، هادی شکوری، مسعود حق جو، محمد امین آرام طبع، روزبه چشمی، حسین بادامکی، ابوالفضل ابراهیمی، ایوب کلانتری، احمد حسن‌زاده و جلال الدین علی محمدی تشکیل می‌دادند.

اولین گل این دیدار در دقیقه ۱۵ توسط احمد حسن‌زاده وارد دروازه تراکتورسازی شد. بعد از این گل بازی در دست شاگردان خطیبی بود، اما برخلاف روند مسابقه صبایی‌ها در ضد حمله موفق ظاهر شدند و دومین گل را هم در دقیقه ۴۲ توسط ایوب کلانتری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

این دو گل پایان کار صبایی‌ها در این مسابقه بود و شروع گلزنی تراکتوری‌ها از دقیقه ۴۴ با شوت محکم ادینیو آغاز شد. تراکتوری‌ها سه بار دیگر در دقایق ۴۹،۷۱ و ۵ + ۹۰ توسط محسن دلیر، لوسیانو ادینیو و ایران پوریان موفق به گلزنی شدند تا این بازی را با نتیجه ۴ بر ۲ به سود خود خاتمه دهند.

تراکتوری‌ها با این برد ۱۰ امتیازی شدند و صبایی‌ها نیز در امتیاز ۸ باقی ماندند.

داور این مسابقه دو بار از کارت زرد خود برای حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازی و محمد امین آرام طبع مدافع صبا استفاده کرد.

صمد مرفاوی از سه تعویض خود در این مسابقه را انجام داد. به این صورت که حسین بادامکی، احمد حسن‌زاده و پیروز قربانی به ترتیب جای خود را به سید احمد مهدی‌زاده، آمبونو آچیله و مارکو اوره لیو آیوبل دادند. تراکتورسازی هم با آوردن فرشاد احمدزاده و دیتمار بیکای به جای احمد کامدار و فرید بهزادی کریمی دو تغییر صورت داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز