خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در پاسخ به ایلنا:

اظهارنظر رئیس‌جمهور پس از استیضاح وزیر علوم سنجیده و پسندیده بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۱۷

باید اینگونه موضع‌گیری‌ها را به عنوان پایه‌ای قرار داد که وقتی مجلس در یک موضوعی نظر نهایی داد، همه از آن استقبال کرده و به آن احترام بگذارند / مجلس از بسته پیشنهادی دولت در خصوص کاهش سودهای بانکی حمایت می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تمجید از اظهارات حسن روحانی پس از استیضاح وزیر علوم توسط مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارنظر رئیس جمهور اظهارنظری سنجیده و رویکردی پسندیده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در حاشیه مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان قم در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا؛ اظهارات رئیس جمهور پس از جلسه استیضاح وزیر علوم سنجیده‌ ارزیابی کرد و گفت: مجلس به عنوان یک پایگاه اصلی برای اینگونه تصمیم‌گیری‌ها همیشه مواردی از این دست را مورد بررسی قرار می‌دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تمجید از مواضع رئیس جمهور درخصوص تصمیم نمایندگان مجلس گفت: باید اینگونه موضع‌گیری‌ها را به عنوان پایه‌ای قرار داد که وقتی مجلس در یک موضوعی نظر نهایی داد، این امر عاملی برای حرکت‌های بعدی باشد و همه از آن استقبال کرده و به آن احترام بگذارند.

لاریجانی اضافه کرد: به نظرم رویکرد رئیس جمهور رویکرد پسندیده‌ای بود و امیدواریم به آینده روابط دولت و مجلس کمک کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به سوال دیگر خبرنگارایلنا مبنی بر اینکه نظر شما راجع به عکس‌العمل یکی از نمایندگان مجلس پس از استیضاح وزیرعلوم و دست نوشته‌ای که روی آن نوشته شده بود " دوپینگ لاریجانی اثر نکرد "، چیست، خندید و گفت: به هر حال چنین مسائلی در مجلس وجود دارد.

*مجلس از بسته پیشنهادی دولت در خصوص کاهش سودهای بانکی حمایت می کند

رئیس مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون بسته پیشنهادی دولت برای کاهش سودهای بانکی اظهار داشت: این مساله یکی از موضوعاتی است که از قبل هم در مجلس در مورد آن بحثشده بود.

وی با بیان اینکه یک پایه مهم برای نقش‌آفرینی تولید نقش بانک‌هاست، گفت: در مورد این قضیه قدری تاخیر شده و بانک‌ها هم باید یک استراتژی مهم برای پشتیبانی از بخش‌های تولید در کشور داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت بانک‌ها از تولید هم به امور صنعتی و به سایر امور تولیدی مربوط است، تاکید کرد: با شرایط فعلی بدون حمایت بانک‌ها چرخ تولید راه نمی‌افتد.

لاریجانی به سخنان مقام معظم رهبری در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینکه رهبر معظم انقلاب روی این بحثتاکید دارند از قبل هم چندین بار روی آن بحثشده بود و در حال حاضر دولت بسته‌ای را پیشنهاد کرده که قطعا مجلس از آن حمایت و آن را تقویت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز