خبرگزاری کار ایران

نماینده روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی قم:

بعد از ۳۳سال به خبرنگاران ورزشی تریبون داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۳۶

نباید فراموش کنیم زمانی که هنوز جایگاه خبرنگاران صبا در ورزشگاه یادگار امام(ره) آماده نشده بود، همکاران ما برای تهیه خبر از شدت گرما و سرما توان یادداشت روی کاغذ را نداشتند.

ایلنا: نماینده روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی قم عنوان کرد: پس از ۳۳سال تلاش بنده در عرصه خبر ورزشی، امروز چنین فرصتی برای ما پیش آمد تا با مطبوعاتی های استان صحبتی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، رضا ملکی در مراسم تکریم از خبرنگاران استان قم که پیش از ظهر امروز در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه امیدواریم سایه خبرنگاران ورزشی روی سر ورزش استان باشد، اظهار داشت: پس از ۳۳سال تلاش بنده در عرصه خبر ورزشی، امروز چنین فرصتی برای ما پیش آمد تا با مطبوعاتی های استان صحبتی داشته باشیم.

وی افزود: تلاش آقای خادم، مدیرعامل خانه مطبوعات استان بود که چنین امری برای اولین بار و پس از چند سال به خبرنگاران ورزشی داده شد، چون در این سال های متوالی، خبرنگاران ورزشی در چنین مکان هایی دیده نشده بودند.

پیشکسوت خبرنگاران ورزشی استان قم خاطر نشان کرد: افراد دوست داشتنی که در عرصه خبر ورزشی فعالیت می کنند، بدون کوچک ترین مزد یا دریافت مبلغی همیشه در ورزشگاه ها حضور دارند، در گرما و سرما مسائل ورزشی را رصد می کنند و نباید فراموش کنیم زمانی که هنوز جایگاه خبرنگاران صبا در ورزشگاه یادگار امام(ره) آماده نشده بود، همکاران ما برای تهیه خبر از شدت گرما و سرما توان یادداشت روی کاغذ را نداشتند.

ملکی یادآور شد: اینکه چندی پیش جمعی از خبرنگاران ورزشی استان در نشست صمیمی با استاندار محترم دیدار کردیم، جای قدردانی دارد چرا که اینگونه اتفاقات تا به حال دیده نشده بود و اینکه ایشان پای صحبت های جمعی از خبرنگاران ورزشی نشتند بسیار ارزش مند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز