خبرگزاری کار ایران

کلانتری؛ روی من پنالتی شد

مرفاوی: عملکرد خوبی داشتیم / شرایط هوا به سود ملوان بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۹۰

شرایط آب و هوایی به سود ملوان بود، چرا که آنان در خانه خود بازی می کردند و به چنین جوی عادت داشتند / برنامه ما این بود از کناره‌ها موقعیت‌هایی ایجا کنیم، اما تعداد کم بازیکنان ما موجب شد نتوانیم در این صحنه‌ها موفق عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: در مجموع خوشحالم و از نفرات تیم به خاطر تلاش ستودنی که در این هوای گرم و شرجی داشتند تشکر می کنم و این خیلی خوب است که توانستیم با این شرایط یک امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صمد مرفاوی در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل ملوان انزلی که به تساوی صفر – صفر انجامید، اظهار داشت: شرایط آب و هوایی به سود ملوان بود، چرا که آنان در خانه خود بازی می کردند و به چنین جوی عادت داشتند؛ عکس آن، برای بازیکنان ما اتفاق افتاد و کارشان را سخت کرده بود.

وی یادآور شد: با اینکه چند بازیکن جوان در ترکیب ملوان است، اما با تجربه های کمی نیز در این تیم نیست که سبب شده آنها تیم خوبی در این فصل داشته باشند.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه هدف ما حفظ توپ و کنترل نفوذ بازیکنان ملوان به محوطه جریمه مان بود، خاطر نشان کرد: با اینکه آن ها با برنامه آمده بوند ولی خوشبختانه به خوبی توانستیم جلوی حملات شان را بگیریم.

مرفاوی ادامه داد: مشکلاتی را خصوصا در اوایل نیمه دوم داشتیم ولی رفته رفته توانستیم بازی را در اختیار گرفته و حملاتی را روی دروازه ملوانی ها انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برنامه ما این بود از کناره ها موقعیت هایی ایجا کنیم، اما تعداد کم بازیکنان ما موجب شد نتوانیم در این صحنه‌ها موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال صبا با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنانم راضی می باشم، ابراز داشت: در مجموع خوشحالم و از نفرات تیم به خاطر تلاش ستودنی که در این هوای گرم و شرجی داشتند تشکر می کنم و این خیلی خوب است که توانستیم با این شرایط یک امتیاز کسب کنیم.

مرفاوی درخصوص چگونگی قضاوت داور اظهار کرد: در صحنه ای که کلانتری روی زمین افتاد، وی به من گفت که خطای پنالتی روی من گرفته نشد؛ اما با این حال باید فیلم بازی را ببینم تا در این موضوع اظهار نظر کنم و فعلا نمی توانم چیزی بگویم، زیرا داور با دوندگی خوب در بازی در تمام صحنه ‌های مسابقه حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز