خبرگزاری کار ایران

با موضوع دفاع مقدس؛

نشست تخصصی فیلمنامه نویسی «هشت نوشت» در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۵۶

در حاشیه برگزاری این نشست، نمایشگاه عکس دفاع مقدس با همکاری موسسه فرهنگی هنری راویان فتح در محل انجمن سینمای جوانان استان قم دائر گردید.

ایلنا: دومین نشست تخصصی فیلمنامه نویسی «هشت نوشت» با موضوع دفاع مقدس در انجمن سینمای جوانان استان و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در دومین نشست تخصصی فیلمنامه نویسی هشت نوشت، ابتدا رضا شهبازی پیشکسوت دفاع مقدس طی سخنانی به واکاوی واژه دفاع مقدس پرداخت و چرایی مقدس بودن دفاع از سرزمین و میهن اسلامی را تبیین نمود.

وی جلوه هایی از جنگ چون اعزام، وداع پدر و مادر، لحظات شهادت و وصیتنامه شهدا، حضور افراد از تمامی سنین در صحنه نبرد، تفحص شهدا و خط شکنی رزمندگان اسلام بخصوص رزمندگان لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) قم در رویارویی با دشمن بعثی را بیان کرد و بیان داشت: همه این جلوه ها سوژه های مناسبی را جهت خلق آثار هنری و بویژه فیلمنامه نویسی در عرصه دفاع مقدس را بوجود می آورند.

در این نشست همچنین رضا ابوذر مسئول انجمن سینمای جوانان استان قم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری مسابقه فیلمنامه نویسی هشت نوشت در قم، حضور فیلمنامه نویسان متعهد در استان را نعمت ارزشمندی جهت ترویج و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس نامید.

گفتنی است در حاشیه برگزاری این نشست، نمایشگاه عکس دفاع مقدس با همکاری موسسه فرهنگی هنری راویان فتح در محل انجمن سینمای جوانان استان قم دائر گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز