خبرگزاری کار ایران

توجیه باخت ذوب آهن از صبای قم؛

گل محمدی: بازی یک طرفه به سود ما بود! گل های بدی از صبا خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۷۲

حرکت مسلمان را ندیدیم؛ اگر بازیکنی بی انضباطی کند، قطعا باید تنبیه شود / گل اول صبا روی پنالتی بی موردی بود که داور گرفت / در گل دوم نیز با خطای شدیدی که بازیکن صبا انجام داد صاحب موقعیت شدند و داور اشتباه کرد.

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست تیمش از صبای قم در هفته اول چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، گفت: در امر گلزنی موفق نبودیم و روی دو توپ خیلی ساده که به راحتی دفع می شد، گل های بدی دریافت کردیم؛ چون حملات جدی تری را دور کرده بودیم و باید این نقاط ضعف را با تمرین پوشش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، اصحاب رسانه قم که دو فصل پیش، یحیی گل محمدی را روی نیمکت تیم شهرشان می دیدند، با ورود او به کنفرانس خبری پس از دیدار صبا - ذوب آهن چهره متفاوتی از این مربی جوان شاهد بودند.

گل محمدی با ناراحتی صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: بازی یک طرفه به سود ما بود و متاسفانه نتوانستیم از موقعیت های خود به نحو احسن استفاده کنیم. در امر گلزنی موفق نبودیم و روی دو توپ خیلی ساده که به راحتی دفع می شد، گل های بدی دریافت کردیم؛ چون حملات جدی تری را دور کرده بودیم و باید این نقاط ضعف را با تمرین پوشش دهیم.

عملکرد بازیکنان تان مطلوب بود؟

نمایش خوبی داشتند و به دلیل اینکه توانستند فوتبال خوبی بازی کنند، از آن ها راضی هستم و به این خاطر که توانستیم ۵ تا ۶ موقعیت گلزنی ایجاد کنیم، اولین مسابقه خود را امیدوار کننده آغاز کردیم.

چرا بعد از گل تساوی ذوب آهن، محسن مسلمان به سمت نیمکت صبا رفت و با یک عمل غیر حرفه ای خوشحالی خود را نشان داد؟

چنین چیزی را ندیدیم. داور و ناظر داوری در این باره تصمیم گیری می کنند و من و شما نمی توانیم راجع به این مسائل قضاوت کنیم. اگر بازیکنی بی انضباطی کند، قطعا باید تنبیه شود.

از داوری رضایت دارید؟

در گل اول که پنالتی شد، خطای بی موردی روی بازیکن ما گرفت. در گل دوم نیز با خطای شدیدی که بازیکن صبا انجام داد صاحب موقعیت شدند و در این دو صحنه داور اشتباه کرد.

چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) قم مطلوب بود؟

همه جا همین زمین است. نسبت به زمین دیگر ورزشگاه ها بهتر بود.

چرا نیمه اول خوب بازی نکردید؟

در تمامی لحظات نیمه اول بازی در اختیار بازیکنان ما بود و صبا به دروازه ما نزدیک نشد. نمی دانم چطور بازی را دیدید که اینطور می گویید!

بازی هفته آینده شما با تراکتورسازی تبریز خواهد بود. آن را چطور می بینید؟

همه مسابقات سخت است و در لیگ بازی آسانی وجود ندارد. دیدار راحتی با تراکتو نداریم، اما باید امتیازات خانگی را جمع کنیم و موفق به جبران نتیجه امروز شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز