خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قم اعلام کرد؛

طرح ترافیکی شب‌های قدر در قم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۵۵

از کلیه توان پرسنلی و تجهیزاتی موجود، محل‌های مورد نیاز را پوشش ترافیکی داده و محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم، طرح ترافیکی ویژه شب‌های قدر ماه مبارک رمضان در این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کرم الله حسینی با اشاره به حضور جمع کثیری از مردم برای شرکت در مراسم احیاء و عزاداری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، گفت: ممکن است زمان اتمام مراسم‌های شب‌های احیا تا زمان اذان صبح به طول بیانجامد و اینکه پس از پایان مراسم‌های به دلیل اینکه بار ازدحام جمعیت مشکلی در ترافیک شهری بوجود نیاید، تدابیر ترافیکی برای کنترل بهتر ترافیک انجام خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان زمان اجرای طرح را در شب‌های قدر عنوان کرد و افزود: از کلیه توان پرسنلی و تجهیزاتی موجود، محل‌های مورد نیاز را پوشش ترافیکی داده و محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

وی در ادامه محل پارک موتورسیکلت‌ها را طول خیابان انقلاب، میدان آستانه، خیابان اراک حد فاصل صحن امام جواد(ع) تا پل بازارچه داخل پیاده رو و محل پارک خودروهای شخصی را پارکینگ شرقی، پارکینگ طبقاتی حرم مطهر و پارکینگ رودخانه اعلام کرد.

حسینی با اشاره به اینکه محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر از ساعت ۲۱ تا پایان مراسم انجام خواهد شد، این محدودیت‌ها را سه راه بازار - خیابان ارم، میدان روح ا… - تقاطع شهداء، تقاطع حجتیه - تقاطع شهداء و تقاطع حجتیه - بلوار بهار بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز